Bezorging van je Vriendin
3 april 2012
Als je abonnee bent van Vriendin, ben je gewend dat de nieuwste editie op dinsdag op je deurmat valt, een dag eerder dan dat ze in de winkel ligt. De afgelopen tijd is dat misschien niet altijd zo geweest….
Als je abonnee bent van Vriendin, ben je gewend dat de nieuwste editie op dinsdag op je deurmat valt, een dag eerder dan dat ze in de winkel ligt. De afgelopen tijd is dat misschien niet altijd zo geweest….
Dit bericht kregen wij van PostNL, de bezorger van Vriendin:
"Zoals u wellicht heeft gemerkt zijn de veranderingen in onze processen de afgelopen weken in een aantal regio’s
niet
vlekkeloos verlopen. Hierdoor zijn
tot onze spijt
achterstanden
in de
bezorging ontstaan. De
belangrijkste oorzaak hiervan is dat
de gewenning
aan de nieuwe
werkwijze in
sommige gebieden
langer duurt dan we hadden
gepland.
Ons doel is om onze
dienstverlening zo snel
mogelijk weer
op niveau te
krijgen. Graag
geven we u een update van de maatregelen die we
hebben genomen. Zo zetten we in
de nieuwe voorbereidingslocaties in
Utrecht en Den
Bosch veel
extra
personeel in
en zijn de werktijden
verruimd. In
de bezorging werken we in
de plaatsen
Weert, Waalwijk, Den
Bosch, Woerden, Elst
en Culemborg met extra
bezorgers én extra
chauffeurs. Hiermee
verwachten we
de vertraging in deze
gebieden zo
spoedig mogelijk te verhelpen.
Heeft u nog
vragen? Kijk dan op
www.postnl.nl/update
Sorry!
Zoals je ziet, kunnen wij er op de redactie niet heel veel aan doen dat de bezorging ietsje later is, maar blijf ons vooral mailen op post@vriendin.audax.nl om het aan te geven als je Vriendin nog niet ontvangen hebt, dan kunnen wij passende actie ondernemen.
Mocht je je Vriendin helemaal niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze abonnementenservice, dan kunnen zij kijken of daar een reden voor is en je de ontbrekende Vriendin(nen) nasturen. Je kunt ze bereiken tijdens kantooruren op 0161-459549.
Natuurlijk onze excuses voor het ongemak, we hopen dat de levering van Vriendin snel weer helemaal op tijd gaat!